Extralöp fjäsk?


Hittade mig själv på en till bild på facebook, otaggad. Vafan folk, Ni måste ju tagga så man vet vad som ligger uppe. Sunny Beach ´08 med klassen. Värsta stället men underbaraste resan just pga klassen. Jag hade nog dom tre bästa åren någonsin på gymnasiet. Och kolla hur brun jag var OCH blond! Sitter här blek med mörkt hår och känner mig lite som en estet (alternativ människa Hultas?) Solariet lockar som aldrig förr. Men jag har heller aldrig förr varit så bestämd över att inte sola. Hudcancer? Nejtack!

Träningen idag var rätt rolig. Jag och Carro gick ut och sprang frivilligt efteråt. Fjäskigt fick vi höra och att vi kommer bli nominerade på den kategorin till julfesten. Jag som är sämst på löpning måste väl ändå få lov att gå ut en extra gång utan att det är fjäsk? Lär ju inte se så fjäskigt ut under intervallerna imon när jag ligger meter efter iaf. Någon måtta får det ju vara ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback