Julfest och nyår kom hit nu!

Just nu final mellan Ryssland-Frankrike i HandbollsVM. Man kanske skulle slänga ett öga på det (tänk när jag blev helt förstörd när mamma sa det när jag var liten. "Jag ska bara slänga ett öga i skyltfönstret här" Jag började störtlipa och trodde tydligen bokstavligen att mamma skulle plocka ut sitt öga och slänga i fönstret.)

Annars längtar jag till sol, snö och bra fest. Julfesten och nyårsafton är ändå inte långt borta =)

Tråkig dag annars. Täkte gå ut och jogga lite men vaknade med ont i halsen och riskerar nog inte det. Jag är rastlös och lite depp. Mest depp för att jag är trött tror jag. Blev sent igår. Kerstin, Emma och Erika var här. Trevligt, trevligt. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och skita i julklappar och allt annat tills imorgon... Då tar vi tag i livet igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback