Kellan vafan

marku$$$$$$$ One95 säger:så komk vi ju poå en ide som bara ja å sebbe kan... vi gick nakna och gjorde helikoptern i hela ishalls korridoren... så stog de några i laget utanför en glasdörr och filma allt...fråga mig inte varför vi gjorde de sara... ja mins ärligt talat inte...men man garva rätt bra i dag när man fick se de på film assåhaha den dyker la upp på facebook snart antar jag
sen va de faktiskt en annan rolig sak... som jag faktiskt kom på själv...när jag vakna dagen efter så hade ja skukt ont i min högra arm... och ja kunde inte komma på varför? jag tänkte väl att jag legat konstigt eller nåt....

men sen på kvällen så kom jag på att jag va på toa... så hade jag glömt låsa... så kom sebbe och öppna dörren...och där satt jag helt försvarslös.... och vet du va idioten gör!! han tar en apelsin ur en skål och slänger den rätt in på toan så den träffar mig sten hårt...

Sara1 säger:
hahahahahhahahahahahahahhahahahahah
fan vad jag saknar er era sjuka jävlar

marku$$$$$$$ One95 säger:
hahaha nää men allvarligt talat... ofta man gör så mot en polare..!! min högra short arm va helt apelsinig...


Kommentarer
Postat av: kelle

beklagar stavningen...

2009-12-22 @ 01:46:07
Postat av: kelle

beklagar stavningen

2009-12-22 @ 01:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback