Lyckodag

Hemma hos mig själv igen. Jag har verkligen vant mig vid att bo själv nu. Fast det hade väl varit skandal annars när det nästan gått ett år sedan jag flyttade, haha. Var ju hemma i Åsa igår och idag. Så himla mysigt att komma hem, äta och mysa :P

Annars kan jag ju berätta att denna torsdag blev en riktig lyckodag. Vi slapp 400meterstestet på träningen och vi slapp utelöpningen bestående av intervaller i lergruset utanför Heidhallen. Istället körde vi en extra halvtimma handboll inne och träningen idag var faktiskt rätt rolig =)Dock trodde jag att vi skulle behöva springa när CK radade upp oss längst sidlinjen med en minut kvar av träningen men när han sa att vi bara skulle jogga ner blev jag lättad :) Efteråt fick vi den varma saften som Björn värmt till oss som vi egentligen skulle ha haft efter utelöpet. Snälla personer vi har omkring oss ändå :D Nya kläder fick vi med =) Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback