"Oj förlåt, jag trodde du var en korg"

Roligaste idag. Jag satt vid sidlinjen under herrarnas träning och stretchade. Helt plötsligt fick jag en spark på mig av en snubbe. Han vände sig om helt chockad och sa "Oj förlåt, jag trodde du var en korg"

Eh har jag missat något här? Ser jag ut som en korg? Eller? Sandra nämnde något om ett klumpigt raggningsförsök. Jag tror att det var det sista det var. En korg? Det måste ju nästan ses som en förolämpning, haha!
Förövrigt så var det länge sedan en träning gick såhär kasst. Utan att krydda tror jag inte jag tog fler än ett fåtal bollar på hela träningen. Sugig träning, bläääää! Straffade mig själv med att följa med ut i spåret med hurtisarna trots att man fick vara inne i värmen och köra styrka.

Annars har jag inte mycket mer att delge er. Jag drömde om Zlatan häromnatten. Han var superduper trevlig. Om jag bara hade haft hans nummer. Då skulle jag skrivit till honom och berättat att jag minsann är lite kär i honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback