Positivare idag =)

Amon, du är bra du =)

Vaknade nu av alarmet. Har sovit i nästan tolv timmar och hade inte klockan ringt så vet jag inte hur länge jag hade kunnat sova. Välbehövligt skulle man väl kunna säga. Saken är den att jag tror att jag inte är riktigt 100% frisk. I måndags ringde jag faktiskt tränaren för att sjukanmäla mig men när han inte svarade tog jag två alvedon och gick dit. Igår hann jag inte ens känna något annat än trötthet och idag är jag trött trots 12 timmars sömn. Något skumt är det...

Annars är jag i alla fall positivare idag =) Sitter och äter frukost och ska snart till gymmet. Sen blir det hem till mamma och pappa för att se handbollen och efter det var det snack om Ullared. Behöver sådana där tråkiga vuxensaker som tvål, diskmedel och fryspåsar, suuuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback