ScoobyDoo, Sävehof, proffs, London och Arsenal

NU ringde mitt alarm! Och jag har redan varit vaken i över två och en halv timma. 05.50 vaknade jag. Tänkte dricka ett glas vatten då jag tror jag vaknade av att min hals värkte. Detta gjorde jag men tror ni att jag kunde somna om? Inte då. I 40 minuter låg jag och grubblade. Självklart tänkte jag på handboll. Tänkte på lördagens match mot Sävehof. Det har nästan börjat bli lite av en vana att vakna vid sexsnåret för att handbollstankarna snurrar i huvudet. Vid strax innan sju bestämde jag mig för att det var lönlöst att försöka somna om och satte på TVn. Kollade på ScoobyDoo en stund, käkade frukost, kollade julkalendern (ser illa ut för planeten julstjärnan nu) och nu senast har jag duschat, klätt på mig och fönat håret. SUCK på denna morgonen. Börjar redan bli trött och jag ser en lång, lång dag framför mig bestående av sistaminuten shopping med Levve i stan. Julklappsbyte med mormor på Frölunda torg. Sävehofanalys+ träning och efter det hem till Åsa.


Dagens viktiga att veta (typ)
-Mikael Franzén ny tränare efter Rustan i Sävehof. Jag är inte förvånad. Sjukt bra tränare. Han och Jerry (som är sportchef i Sävehof) var ett enormt stöd för några år sedan då jag övervägde att lägga av med handbollen. De låste i princip in mig och snackade ett sanningens ord med mig, haha. Det är jag tacksam för idag! Grattis Franzén.

-Horsensproffset Annika Wiel Fredén och Fredrikshavnsspelaren Martina Adamsson Jensen (tidigare lagkompis med mig under många år i Aranäs) är och tränar med oss nu under julen. Det är riktigt roligt måste jag säga! De är duktiga och tillför på träningarna. Dessutom var det riktigt roligt att träffa Martina igen =)

-Emma min bästa vän ska flytta till London vecka2. Jahapp? "Vaaafan" tänker jag lite. Är oerhört glad för henns skull. Fasiken vilken rolig grej, men vad ska jag göra utan henne här? All lycka till dig Em. Kommer och hälsar på dig såklart och då är ett besök på Emirates Stadium ett krav från mig :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

I will be right here:D

2009-12-23 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback