Ska fira en riktig jul

Här ska jag ge er en sötislåt. En sådan där barnen antagligen sjunger på dagis. Englund skickade den och tyckte att det var en grym partylåt men jag vet inte riktigt, tycker mer det är en söt barnlåt. Aja, hur som helst så kunde jag inte låta bli att le lite =)



Annars har dagen bestått av psykologen. Det är farligt att gå till henne för hon har sitt på Kungsgatan och på Kungsgatan finns som bekant mycket affärer. Idag kom jag hem med tre klänningar, ett par stilettklackar, en "jacka" och lite coola armband. Hmm... Jag som sagt upp mig liksom. Fast ska jag vara riktigt ärlig så svarade jag ja när de ringde och bad mig komma tillbaka. Jag sa dock att jag ville vara ledig fram till januari eftersom jag i år ska fira jul ordentligt. Senast jag gjorde det var jag 16 år. Pappa och Jesper jobbar mycket nu innan jul och även efter så jag har tänk hjälpa mamma med mat, städ, julklappar och pynt så mycket jag bara kan. För i år ska vi fira en riktig jul =) Dessutom är det julfest med laget den 26 december och sen är det ju fest på nyår såklart! Det får man ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback