Snölängtan

Jag är ingen vintermänniska och heller ingen skidmänniska. Vad är det då som gör att jag nästan längtar ihjäl mig efter en meter snö och kyla? Det är nästan det ända jag kan tänka på och jag önskar innerligt att vi här nere i södra Sverige också kan få en ordentlig vinter. Någonting inom mig säger att jag behöver snö. Kroppen är bra på att säga vad den behöver. Är man helt plötsligt sugen på fisk, bacon eller liknande så brukar det vara så att kroppen behöver just de fetterna eller saltet. Så är det med mig och snö just nu. Min kropp behöver snö och min kropp behöver lära sig åka skidor. Känner ett behov av detta nu!

Kommentarer
Postat av: F-bj

Du önskar efter det för du vill slippa gruset, säg som det är ;) Haha! Puss på sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback