Tisdagen den 8onde december

SEG DAG! Kollade nog på klockan sista gången vid 03.40 natten till idag. Upp vid 07.00 för att jobba 08.00-16.00. Jobbet var ett helvete, rent ut sagt. Raster? Glöm det!

Sedan direkt till träningen som inte gick lika dåligt som igår men jag vet inte varför det är så svårt med handboll denna vecka. Formsvacka? Är det så man kallar det inom idrotten eller? Löpningen ute höll på att döda mig. Intervaller i 35 minuter. Och CK är inte snäll när han lägger upp lergruspassen i mörkret där inte ens dom röda konerna syns. Anledningen till att vi använder gula. Mycket negativt idag...

Därför letar jag de små ljuspunkterna och jag måste därför ge beröm till folket runt våret lag. Som lägger ner tid och energi för att få oss att trivas och må bra. Jag syftar på, utan att nämna några namn (är rädd att glömma) folk som fyller vattenflaskor, värmer saft som aldrig smakar så bra som efter ett utepass nu i december, dom som bara säger ett par uppmuntrande ord eller som bara håller med om att det är vinter och en jobbig tid. Tack alla som ställer upp på vårt underbara lag! Ni är guld värda!

Nu kan morgondagen bara bli bättre =)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amondine

Ibland måste man få vara lite negativ... Det e som när man slår sig, då måste man ju skrika ut smärtan, annars så stannar den ju kvar i kroppen. På samma sätt fungerar det med att gnälla av sig. Då har man ju fått det ur sitt system och man kan gå vidare... Kämpa på!

2009-12-08 @ 21:48:05
Postat av: Amondine

Ibland måste man få vara lite negativ... Det e som när man slår sig, då måste man ju skrika ut smärtan, annars så stannar den ju kvar i kroppen. På samma sätt fungerar det med att gnälla av sig. Då har man ju fått det ur sitt system och man kan gå vidare... Kämpa på!

2009-12-08 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback