Torsdag

Måste bara börja med att tacka er som snackat med mig om tidigare inlägg =) Anonym tack! Även folk som snackar med mig, tack =)

Idag är jag lite ledsen. Vaknade med ont i halsen, har ont i mitt huvud, ont i leder (träningsvärk eller?) och känner mig allmänt hängig. Vet inte, men tror att det är 400 meterstest på träningen idag. Vill ju såklart slå mitt tidigare resultat från förra säsongen men behöver nog inte oroa mig för att det ska hända med den dåliga formen jag är i nu. Jag är inte sjuk men mår inte bra. Vill vara hemma och mysa ikväll. Hemma hos mamma och pappa. Men tränar man så tränar man. Så är det bara!

Jag längtar så mycket efter snö. Jag är ingen skidfantast eller något (har aldrig funnits utrymme för det) men vill åka uppåt till snön nu. Vill att det ska glittra och vara sådär kallt och mysigt =) Men det händer ju inte i GBG liksom... Vad förväntar jag mig...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback