Typiskt att jag kommer med en lista för att dagen är så innehållslös

Dagens klädsel: Gammal utsliten SVEAhoodie jag hittade här hemma hos mamma och pappa.
Dagens frisyr: Äckligt hängande rött... (alldeles för mörkt och kort för min smak)
Dagens hemsidor: Facebook, Hemnet, Resedagboken, GU och Lunds universitet.
Dagens timmar i soffan: 8,5 än sålänge och fler lär det bli.
Dagens program: Playa del Sol har jag längtat efter sen jag vaknade. Bara 45 min kvar nu =)
Dagens mat: Överbliven potatisgratäng sen igår till frukost. Mellanmålen bestod av X antal snusklubbor och middagen väntar jag på att den ska levereras. Big Mac och CO väntar med Cola. Lyckan är fulländad.
Dagens snygging: Jag själv. *Skoujja* Nä, får nog bli Chuck Buss i Gossip...

Dagens kärlek: Min familj... <3 klyschigt men fan så sant.
Dagens fundering: Håller jag hemlig. Jag funderar på mycket hemligt just nu =)
Dagens saknad: Min lillebror som kommer hem inatt =)
Dagens bästa: Senaste tidens insikter.
Dagens längtan1: Julaftonsmorgon.
Dagens längtan2: Julfesten!
Dagens längtan3: Även nyår har jag förhoppningar på =)
Dagens längtan4: ETT NYTT ÅR! Med nya möjligheter. Har på känn att 2010 kommer bli sååå bra. 2008 var grymt. 2009 kan disskuteras. Nu är det dags för ett bra år igen!
Dagens längtan5: Skidåkning. Sol och gnistrande snö.
Dagens längtan6: Pengar i massor så jag kan köpa hela zoovillage och stayhard.
Dagens längtan7: Solresa!
Dagens längtan8: Backpacking
Dagens längtan9: Utbildning
Dagens längtan10: Livet som gift med barn och hus i en småstad..... (jag skojjar INTE om Ni trodde det)
Och så en längtan 11 att avsluta med: Min egna lägenhet och säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback