Ulfs videoblogg


OMG jag kissar ner mig. Den roligaste Ica-reklamen genom tiderna. Han gör det så klockrent att det nästan är sorgligt. Det är så Kissie, Paow och resten av blondinerna!
Kan inte sluta kolla!


Nu ska jag till Mölndal för att kolla upp min fot.
Jag tror bara att den är stukad men vill kolla för säkerhets skull.
Jag har ju stukad mina fötter rätt mycket tidigare men aldrig haft såhär ont. Sen är jag lite orolig för att jag är så öm på och runt "knölen" samt över benet upp i vaden. Knappt sovit inatt. Grät nog i två timmar på träningen igår och kände mig som världens fjolla. Men när Panodilen värkade som bäst kändes det okej. När de gick ur kroppen vid 12 inatt grät jag nästan tills jag somnade igen. Antingen har jag glömt hur ont det gör eller så är det nått annat. Jag vill tro att den är stukad och jag tror nog det också och då är jag tillbaka i träningen i dagarna igen. Men shiet vilken mes jag är som gnäller såhär över en vanlig stukad fot.

Såhär såg den ut senast. Då sprang jag klart de 7 km vi skulle springa och dagen efter sprang jag coopertest. Idag syns det knappt på foten att den är stukad. Lite svullen men knappt synligt och den är inte blå någonstans. Ändå kan jag inte ens föreställa mig att en ta en promenad. Har jag blivit klenare???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback