Fin men inte helt okej kväll

Jag hade en sådan riktig fylla igår. Varför skriver jag egentligen det? Borde bara glömmas men det är ändå kul trots ångesten över bortsupna hjärnceller och bortslarvade timmar i spåret. Jag var riktigt "fjortisfull. Jag träffade mitt underbara lag som jag saknar! Och Amon dina ord när du krama mig betyder mer för mig än vad du anar.

Väl inne i  stan och på Nivå träffade jag min underbara Christoffer =) (mammas kusin). Jag fick pussat och kramat på honom ordentligt och det var jättekul att ses.
Det var några år sedan liksom =)

Men vad jag gjorde mer vettekatten? Det va på den nivån igår att jag pustade ut imorse över att det var min egen säng som snurrade och att det var Carro som låg brevid mig.

Läste igenom mina mottagna och skickade sms under kvällen och förstod att jag varit väääldigt kärvänlig mot Englund min fina vän, haha...

Carro har precis lämnat mig och jag har svirat om till pyjamas och ligger i soffan och väntar på handbollen. Efter den tänkte jag sova. Göra en riktig utsovning inför kommande vecka. För detta är fan inte okej!

Kommentarer
Postat av: Amondine

Det var roligt!

2010-04-26 @ 09:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback