Kan om jag vill

Söker skolor (som jag vet att jag inte kommer in på), lägger schemn på jobbet för att få det att passa in med eventuell handboll, men framförallt roligheter nu i vår och sommar. ALLT krockar! Jobbar varannan helg och det är just dom helgerna som Englund kommer till Götet, som jag ska på GreenDay och till Gotland över midsommar. Hmm... Hur lyckas man pricka så fel när man bara ska jobba 50% dessutom? Fortsättningsvis så försöker jag löpträna lite. Fick beröm av damen i spåret igår för mitt fina löpsteg. Hon sa att det var så mjukt och härligt! HA HA HA, säger jag då.

Nu låter jag sådär djup som jag egentligen inte vill men jag funderar mycket på framtiden och på utbildning. Jag funderar på vad som är värt i livet och vad man ska prioritera. Snackat lite med min barndomskompis Andréa som pluggar till läkare i Riga, Lettland. Jag kommr bara inte in i sverige men efter att ha mejlat med henne och fått reda på saker och ting känns inte Lettland, Ungern och Polen lika främmande längre. Varför skulle man inte kunna plugga där liksom?

Och tillslut pysslar jag. Jag har börjat coola ner. Jag mår bra! Solen lyser. Jag trivs hemma och jag trivs med mig själv (så mycket jag kan iaf). Jag har kommit igång lite med pärlorna och smyckena. Hobbyn som mamma nästan tvingade mig till har nog vuxit fram lite hos mig endå. Jag slappnar faktiskt av när jag pysslar med pärlorna och scrappbookingen hur töntigt det än låter! Jag har till och med fått en beställning på ett halsband av en arbetskamrat!!! Det Ni! Det trodde jag aldrig om mig själv faktiskt!



Halsband av stålvajer och glaspärlor

Armband med berlocker

Min bror och jag har länge sagt att vi ska tatuera in varsitt "Dancing days" budskap men eftersom jag inte vågar tatuera mig så fixade jag två armband istället =)

Armband av glaspärlor

Längre halsband av läderband. Två budskapsringar "Fortune" och "Miracles" samt en trollslända.

Långt halsband av kedja och större berlocker.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit, Sara! Du är ju jätteduktig, verkligen jättefina grejer:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback