Långpromenad och kycklingsallad liksom

Fick med Carro på att vi ska ta en långpromenad idag istället för att löpa. Har sprungit ungefär 2,5 mil på tre dagar och det var längesedan jag gjorde det. Detta resulterar i enormt seeeega ben.  Sedan blir det hem till Emma på filmkväll med kycklingsallad och grejjer. Egentligen hade jag behövt jobba i helgen men orkar inte. Det är sååå skönt att jobba 50% och hoppa in lite extra! Jag hinner träffa vänner, jag mår bra , jag hinner springa lite. Å alla borde jobba 50%! Då hade det funnits fler arbeten med, till alla arbetslösa i landet.

Imorgon blir det IFK Göteborg- Elfsborg med Carro vad jag hoppas. Vi får ju gå dit med lite positiv energi nu så dom vinner någon gång. Och så ska väl en löprunda hinnas med!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback