Stor ångest

Jag har stor ångest. Dels för att jag brutit mitt tänkta träningsprogram genom att komma hem 03.30 inatt. Jag har ångest för hur jag ska orka jobbet då jag vaknade 10 och kan inte somna om. Jobbar till 21 ikväll nämligen. Har ångest för att jag inte har någon mat hemma och att jag kommer stanna på McDonalds på vägen till jobbet. Arbetstiderna är ändrade på det jobbet som jag varit vääldigt lite på vilket innebär att jag är där själv och har mycket mer ansvar än vad jag haft där tidigare (extrajobbet). Dessutom jobbar jag med bara vikarier tror jag och inga jag träffat innan. Är orolig för att jag inte har kollen jag behöver ha. Har ångest för att jag ska jobba imorgon också och att jag inte hinner njuta av solen.

Okej lilla lugna nu liksom. Att jag inte tränar idag är ingen big deal. Jag hade jättekul igår ju! Först stack jag till Gothia Hotellet och käkade god buffé och var med på FrölundaTorg-festen där. Darin stod på sen och min pappa och hans arbetskamrater var lite glada i hatten =) Sedan drog jag vidare till stan för att träffa min underbara Englund. Det var jättelängesedan vi sågs och jag tänkte bara säga hej och vara hemma till ettiden igen men icke sa nicke. Det var så kul att träffas igen så självklart kommer jag hem vid halv fyra-fyra.
Och det där med McDonaldsfrukosten, det är OK. Jag sprang en mil igår ju, haha. Även tröttheten klarar man. En natt med 6 timmar är ingen fara. Och det kommer förhoppninsgvis gå jättebra på jobbet. Man oroar sig alltid en massa (oftast och förhoppningsvis i onödan).

Kommentarer
Postat av: Emma

Dagens I landsproblem för fan! Du lever ju livet! Det är så här det ska vara att va ung!!!! =) Var glad att du hade kul! :D Love ya

2010-04-10 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback