Läget

Aj, jag har spänningshuvudvärk och det kliar i mina ögon. När det är mycket runt omkring mig så gnisslar jag tänder mycket och spänner käkarna under hela nätterna. Detta resulterar i enorm spänningshuvudvärk under dagen och en löprunda hade nog varit bästa medicinen men jag har konstant träningsvärk och är konstant seg i kroppen efter träningsstarten med Önnered så jag skjuter nog faktiskt på det. Kroppen gör ONT! Jag vet inte om det är Önnereds träning eller det faktum att jag varit ganska otränad senaste halvåret som gör att min kropp känns som en 85årings.

Det lutar nog mer åt en dusch, kanske en liten promenad och sedan matteboken. JA, jag har satt igång! Jag hoppas på att när jag kommer till sida 42 denna gång och PQ-formeln så ska jag komma över det hindret istället för att lägga boken på hyllan igen. Jag vill verkligen klara mattehelvetet!

Sedan jobb. Jobb från 15 idag till 09.00 imorgon. Efter det är jag ledig tre-fyra dagar igen. Livet är gött!




Barnvakt hela dagen och natten imorgon. MYSIGT!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har aldrig sett någon så fin hund som din sara, myyys!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback