Ett av mina svårare beslut


Tro det eller ej men jag har spolat ner all denna underbara choklad rakt ner i avloppet. Denna choklad slutade sitt liv i min toalett! Köpte Marabou förra veckan på Ullared för att delta i en tävling och behövde streckoderna. MEN, finns det godis hemma så blir det uppätet och min kropp behöver ingen choklad för tillfället så denna underbara Mjölk- och Daimchoklad fick spolas ner...Såg ingen annan utväg! Ångrade mig dock i samma stund som jag släppte ner chokladen i vattnet. Inte riktigt läge att ångra sig dock! Spola och swiiisch så var mina problem borta! Nu kan jag fokusera på matte och OS =)

Detta var bland det jobbigaste jag gjort. TÄNK ER SJÄLVA!
Fet och finnig men lycklig för stunden eller snyggast i Göteborg och riktigt välmående i sommar? Det är frågan man får ställa sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback