Huuur lätt som helst

4 timmar kvar. Fikan är uppäten (typ), jag har googlat GI-recept och kollat OS. Snackat med en full vän i Örebro och skapat ett fint pärlhalsband och ett vacker armband. Jag har vikt tvätt, städat, tvättat golv och strukit gardiner. What to do next ha? Puckelpistfinalen börjar inte förrens 04.30 liksom. Matteböckerna är uppslagna men inte att tänka på att titta i med det tillståndet som råder i mitt huvud just nu. TRÖTTHET blandat med KAOS!
 
Snusarn vet att jag behöver lite hjälp med matten och tidigare ikväll fick jag ett sms från honom.

Matematik är enkelt, de finns några grundläggande kunskaper och med +-/* kommer man långt, när differentialekvationer är frågan är det i princip samma sak, bara försök förstå 2-3 uppgifter sen är allt hur lätt som helst! Haha jag är dyngas men jag försöker ändå hjärtat! Håller på dig babe pussas<3

Tack för den hjälpen säger jag då =) HaHa, har liksom inte ens frågat om några differentialekvationer. Snusarn, jag ringer dig imorgon om de där talen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback