Nattliga funderingar

Tack för kommentaren Johanna =)

Sitter på jobbet första av fem nätter denna veckan.
Har "scrappat" inatt. Det trodde Ni inte att jag kunde, men johodå det kan Sara, ser Ni. Okej, jag började idag men oj,vilken naturbegåvning jag visade mig vara. Köpte scapbooksaker för över 700 kronor idag. När jag bestämer mig för något så går jag ju som bekant in för det med 110% med. Likadant med pärlorna jag köpte för 2000 kronor. Dom blev dock liggandes... Men än har jag inte gett upp hoppet om att bli en kreativ och skapande människa. Köpte till och mer mer pärlor idag. Utifall att jag skulle behöva dom plötsligt liksom...

Anledningen till att jag slog på datorn var i alla fall att jag skull mejla min lärare om ett mattetal men får jag gjort det? NEJ, istället läser jag bloggar, skriver blogg och andas blogg. Fan får ta mig själv i kragen och förnya min design lite. Borde ju passa på medans jag känner kreativiteten flöda i min kropp. Tror den hittade till mitt sinne ungefär samtidigt som lusten för matte rann ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback