Söndagens planer

Jag sitter hemma i soffan hos mamma och pappa. Somnade tre igår efter en hyffsat misslyckad pokerkväll med familjen+Tim. Inga pokerproffs här inte, men kul var det =)

Jag har ont i halsen! Förmodligen för att jag jobbat för mycket OCH tränat trots förkylning. Det är kroppens sätt att säga ifrån. Ett tips! Jobba aldrig 65 timmar på fem dagar. Det är ingen smart idé.

Nu till dagens planer. Bokrean är jag ruskigt sugen på! Ska även ta och leta upp boken Patient 67 av Dennis Lehane, som enligt mamma finns någonstans ute i våran friggebod. Problemet är att det fortfarande är så mycket snö på våran tomt att det är ett projekt i sig att ta sig ut dit. Jag vill i alla fall hinna läsa den innan jag ser Shutter Island, men vi får se. Jag är ju inte så himla bra på att läsa så jag hinner väl förmodligen inte läsa klart den innan filmen slutar gå på bio.

Sedan ska jag sortera gamla bilder från en extern hårddisk. Jag har nog tusentals bilder på den =) Från den gamla goda tiden!!! Eller så tar jag med hårddisken hem och sorterar dom hemma i veckan.

Sedan idag blir det även en otrolig jobbångest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback