Live your life

Uppe med tuppen och iväg till skolan efter att ha sovit alldeles för få timmar.
Dock värt det med tanke på att kvällen igår spenderades med Carro och kvällsmat, haha. Ska försöka hänga mer i skolan nu. Ja, så får det bli. Ska låsa in mig i tio veckor. FOKUSERA tror jag det kallas. Och jobba lite. Och träna lite handboll. Träning idag faktiskt och jag har en liten längtan efter klister, lagkompisar och svett. Längtan efter att åka ifrån staden Göteborg och landet Sverige växer sig också ännu starkare. Jag tittar på alternativ, pratar med folk och knyter kontakter. Australia calling baby! Mamma tycker jag borde åka NU! Helst igår. Inte för att hon vill bli av med mig men för att jag äntligen ska få uppfylla lite drömmar. Helst hade jag åkt nu men min spontanitet är inte läglig just för tillfället då jag verkligen bestämt mig för att lösa Matematik B och göra några veckor handboll till. Köpte en kalender idag och fyllde i några veckor framåt. Känns nästan lite mördande att se sig själv behöva passa tider igen. Något jag inte gjort på två veckor. Att bestämma över sin egen tid är en märklig känsla. Men man lär sig snabbt att älska det!

Dessutom har jag en arbetsintervju imorgon inför sommaren och en lägenhet som behöver hyras ut. Intresserad? Vill hyra ut nästa vinter X antal månader upp till ett år. Hör av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback