Tror du på spöken?

Inatt sover min arbetskamrat över på jobbet eftersom hon slutar sent och börjar tidigt.
Sånt gillas eftersom min fantasi alltid skenar iväg framåt småtimmarna och jag är helt säker på att det spökar eller liknande. Inatt känner jag mig lugnare. Englund sa dock till mig att man inte behöver vara rädd för spöken då de inte är farliga. De får vara hur ofarliga de vill men obehagligt är det, så det så! Jag tror som fan på spöken. Jag var rikitigt skeptiskt tidigare men sedan jag började jobba natt + mamma och gamlefarmors alla historier så har jag blivit bombsäker. Jag har även varit med om några småsaker själv det senaste året som gör att jag inte för en sekund tvivlar på att de finns...

Nu väntar den senaste American Pie filmen samt Offside!

Btw blev jag ledsen när jag gick in på Cimons blogg som är så ouppdaterad den kan bli typ. Är man en rockstar så får man fan skriva lite också. Jag är ett fan, jag vill veta allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback