FotbollsVM minnen

Idag börjar fotbollsVM!!! Och som jag har längtat! Det ska bli så kul! Och jag bryr mig faktiskt inte om att Sverige inte är med. Vi är ändå kassa. Bättre låta de roliga laget ta upp platserna. Från idag och en månad framåt ska jag se så mycket fotboll jag bara kan! Åååå galet roligt!

Kommer ihåg för fyra år sedan hur slaviskt jag följde det. Och jag kommer aldrig glömma hur förälskad jag var under den sommarmånaden. Jag kollade matchrepriser hemma hos en fotbollsfantast som höll stenhårt på Frankrike av alla lag och tyckte Guti var den snyggaste av alla män på jorden. Varför man nu håller på Frankrike kunde jag inte förstå då men sedan dess har även jag påverkats och jag blir alltid lite glad när fransmännen vinner och tänker på honom. Skadad man kan bli av kärlek och sådant.

Fyra år senare så är Sverige inte med. Och jag kommer nog inte kolla matchrepriser hos herr France men ändå så ska det bli så jäkla kul =) Främst ska jag kolla Danmarks, Italiens, Rysslands, Argentinas, Spaniens och såklart Frankrikes matcher!


Kommentarer
Postat av: FANCIFUL

hehe.. hatar fotboll :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback