4år!

Matematik B: CHECK!
Lite frihetskänsla över att kunna säga att min matte är klar. Det är fem år sedan jag hoppade av den på gymnasiet. I fem år har den hängt över mig och nu är den äntligen klar. Tror jag i alla fall. Kan ju inte med säkerhet säga att jag klarat den men det känns som att jag borde kammat hem ett G i kursen åtminstone.
Vips är jag behörig till Ssk-programmet, Dietist-programmet, Socionom-programmet, Gymnasielärare Samhäll osv. Ganska mycket mer valmöjligheter med den jäkla kursen. Ååååå skönt! Så nu ska jag bara skicka in mitt betyg till antagningsnämden så de kan komplettera kursen till mina andra betyg och förhoppningsvis kan jag komma in på Sjuksköterskeprogrammet redan i januari!

Och nu till dagens andra stora händelse. Min blogg fyller fyra år idag! Hipp hipp hurra!

Ikväll väntar fest och utgång. Sjukt trött men allt detta ska firas, så är det bara. Trött får jag vara imon. Eller söndag föressten för det viskas om lite fest imon med, haha...

Trevlig helg!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback