Jag såg en stjärna falla.

När jag körde hem häromkvällen såg jag ett stjärnfall. Jag önskade något väldigt bra och fint.

Annars har jag ont i huvudet. Har mycket ont i huvudet just nu. Började när jag satte mig i skolbänken igen för att räkna matte. Hade mycket ont i huvudet under gymnasiet också. Tror jag ser ett samband, men drar mig för att få det bekräftat. Hade redan vid syntesten inför körkortet lite nedsatt på ena ögat och de sa till mig att om jag känner av att det blir värre måste jag komma tillbaka. Måste ta tag i det...!

Annars har jag lite panik! Min lärare har fortfarande inte hört av sig angående mitt prov och nu är det försent att hinna komplettera ifall jag failat och ändå hinna in på ssk-linjen. Börjar bli knappt om tid att komplettera ansökningen med ett godkänt också. Måste ringa och jaga på!

Imorgon jobb 7-15. Suck säger jag! Man tjänar fan inga pengar heller på att hålla på att jobba dagtid. Saknar mina nätter och jourer. Nu känns det som att jag jobbar ihjäl mig utan att få betalt. Hatar regelbundet! Är en person som inte klarar måndag-fredag, 7-16 liksom. Det går bara inte! Men man gör sina val i livet och just nu faller valet på handboll... Vill bara börja plugga nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback