pajj

Min Iphone är stendöd och eftersom Apple ska vara så jävla speciella så kan jag inte bara ta ur simkortet och sätta in i en gammal mobil undertiden moderniteten är på lagning. Nä, för Applehelvetet ska ha ett mindre simkort än resten av världens telefoner som gör att jag inte kommer åt mitt nummer och kan sätta i en annan tele. Därför får jag så snällt vara telefonlös i veckor eftersom de Kalifornska jättarna är väldigt sega också, eller så får jag helt enkelt gå och köpa ett nytt kontantnummer och sätta i en gammal. Problemet att jag inte har några av alla mina nummer i en ny mobil kvarstår och reparatörerna kan läsa alla mina priva sms vilket jag hört dom mer än gärna gör när man lämnar in. Hoppas den skickas till USA för att lagas så att dom inte fattar vad som står... Stor SUCK på den. Som att det inte är nog att det är måndagen den 1 november liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback