Sista rycket

Min mattelärare är bortrest så sitter nu å väntar på att den stackars ensamma Läraren som är kvar på orten ska hjälpa mig. Om 8 sidor har jag räknat igenom hela boken och det är dags för repetition inför nationella. Jag har typ i huvudet redan slutat kursen eftersom jag är "klar". FARLIGT! Har ändå det viktigaste provet kvar. Energin är lite slut och jag sitter och väntar på att gå och luncha med Malin :) ikväll väntar FYS! Men längtar faktiskt lite efter träningen. Hellre fys än matteplugg liksom. Tror stämningen i hallen idag kan vara ganska go också eftersom både vi damer och våra herrar vann i helgen som var. Alltid lite fler leenden man möter då:) Annars inte mkt att komma med. Somnade innan 22 igår och gick upp 7.30 imorse. Sover mkt just nu. Men det gör jag alltid höst och vår. Trötta årstider asså! +trött tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback