En riktig uppdatering

Och hon är tillbaka!
Och jag tänkte komma med ett sånt där inlägg som mina vänner säger att de inte orkar läsa igenom men jag har massa att berätta ju! Och jag hoppas mamma och mormor läser iaf =)

Måndagen är gjord!!! UNDERBART! Efter att måndagsfysen är gjord så känns resten av veckan lätt =) Ett problem jag dock har är att mitt jobb gärna ringer och väcker mig. Jag vill jobba. Behöver jobba men det suger att jobba timmar och bli inringd på morgonen! Trots att jag inte är lastgammal direkt så känns det redan som jag "gjort" den biten. Känns sådär att vara "timmis" igen liksom. Packa väskan på kvällen ifall jag behöver åka och jobba... Gå och lägg sig i tid ifall jag behöver gå upp. Inte konstigt jag sover oroligt och drömmer att de ringer och kallar in mig vid 4 på morgonen och säger att mitt pass börjar då. Nä, dags för en sjuksköterskeutbildning NU!

Idag efter träningen stannade vi och kollade herrarna som spelade derby mot Kärra. Det blev utklassning med fördel Önnered. Kul! Och på tal om utklassning så måste man väl ändå kalla vår insats i derbyt mot Sport i lördags för det också. Vi vann över "grannarna" med 30-15. Det är mycket bra att göra 30 mål i en damhandbollsmatch och det är också jättebra att inte släppa mer än 15 bakåt, MEN det finns fortfarande mycket kvar att jobba på. Vi förlorar med ungefär samma siffror mot Heid som ligger i mitten av Elitserien. Vi har mycket tekniska fel och vi gör bort oss både i försvar och anfall på en del punkter. Mycket kvar att jobba på för att nå toppen men sålänge det är kul så! Själva vägen mot målet är ganska roligt. Jag har egentligen aldrig varit med i ett lag som har ett så konkret mål. Innan har det varit målsättningar som kval, div1, slutspel osv men aldrig tidigare "Vi ska vinna för vi ska till Elitserien!" Det är kul =)

Emanuel åkte ur Paradise Hotel ikväll fick jag ett underrättelsesms om under herrmatchen. Nu lägger jag nog ner det programmet. Han var anlednignen till att jag stressade hem efter träningar eller ens bemödade mig med att kolla ikapp mig på webben...

Sedan har jag ett problem till och det är huvudvärk! Har ofta ont i huvudet. Hade mycket problem med det under gymnasietiden men det har varit bättre i ett par år nu. Däremot startade det igenom nu under hösten när jag läste mycket matte. Jag ser ett samband! Men drar på att gå till optikern...

Mycket text idag. Ska försöka använda min fina kamera lite mer och lägga upp massa fina bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback