Försvunnen colasås

"Hej hej bitches" Ja, jag har läst Paows blogg idag. Länge sedan jag läste storbloggarna nu och förvånas över att hysterin fortfarande inte lagt sig utan snarare trappats upp ännu mer.

Har inte bloggat mycket själv heller det senaste. Emma efterlyste uppateringar då hon fortfarande troget kollar in varje dag. Tänkte att jag ska bli bättre på att uppdatera nu när jag börjar skolan och förmodligen kommer sitta vid datorn mer.

Jag kan inte riktigt fatta att jag börjar skolan nästa måndag. Andra tycker kanske inte att sjuksköterskeprogrammet är något speciellt men för mig betyder det jättemycket att ha kommit in. Dessutom är det inte det lättaste att komma in på den utbildningen längre. Det krävs ganska höga betyg för att komma in i Halmstad, Varberg, Göteborg och Borås. Tre stycken ur min urvalsgrupp vid GU skulle behöva tacka nej eller hoppa av så har jag en plats. Jag hoppas så att jag får en plats i Göteborg!

Annars sitter jag hemma med väldigt ont i min hals. Har en tid på vårdcentralen vid 16.15. Äter glass för att lindra. Höll på att leta ihjäl mig efter colasåsen och hittade den tillslut i min lillebrors fönster!?! Mysko...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback