Håll i hatten!

Håll i hatten! Jag blir kvar i stan! Återupptar min studier vid Göteborgs universitet. Dock inte på lärarprogrammet utan på ssk-programmet och jag är så nöjd över det. Fick min reservplats som jag trånat efter och jag längtar efter att börja på måndag. Jag längtar efter att komma igång nu. Har beställt böcker till första kursen för nästan 4000 kronor. Jag vet att man kan köpa billigare, begagnat, låna och skippa viss litteratur men känns som att jag vill göra det ordentligt så jag kommer in i det och sedan kan jag säkert börja prioritera bland böckerna och komma billigare undan.

Så på måndag börjar min ssk-utbildning vid Göteborgs Universitet!

Kommentarer
Postat av: Hultas

Grattis Sara, va roligt! :) Jag har två böcker från min tid på ssk programmet, "genus perspektiv på vård och omvårdnad" och "kulturmöten" så om du inte redan har beställt dem så kan du få dem av mig!

2011-01-11 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback