Helg

Vi är lediga imon och därför går jag på helg nu. Helt slut efter fyra dagar i skolan. Alla verkar ha stenkoll på allting och jag har ingen aning om hur jag ska komma ihåg någonting. Studierna är jag inte jätteorolig för men jag har redan kommit underfund med att obligatoriska saker i skolan som till exempel KTC (kliniskt träningscenter) krockar med handboll. Vad gör jag? Anmäler mig till ett uppsamlingtillfälle och hoppas inte det krockar med en match eller träning till. Hur ska jag komma ihåg att anmäla mig till tentor? Hur ska jag veta vilka som är mina gruppmedlemmar i grupp 6 när jag var borta igår vid det tillfället de delade in grupper? Hur ska jag få in vaccinationerna i min redan fullspäckade kalender när det dessutom ska klaffa med att vara ledig på förmiddagen tre dagar efter vaccinationen för att göra provtagningar? Hur ska jag hitta till alla föreläsningar? Hur ska jag komma ihåg att fixa påskrivna intyg på alla kurser och praktiker jag gör?  Ja, det är mycket nu. Är ganska dålig på det där att organisera. Blir stressad! Men det ska nog gå bra tilllslut ändå. Föreläsningarna är i alla fall intressanta och jag känner att jag absolut kommit rätt.

Så nu går jag och tränar lite handboll för att sedan äntligen åka hem till min familj och min hund =) Ska även försöka komma ihåg att betala räkningar, anmäla mig till högskoleprovet och ringa massa samtal imon där det är telefontider. Ingen mjukstart den här veckan asså.





Nyår har jag ju glömt att lägga upp. Så här har ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback