Pusselbitarna börjar falla på plats

Hultas: Ja det ska bli så kul! Går ni läkarstudenter i samma lokaler? Så jag kanske träffar på dig? Tror inte de böckerna stod med på litteraturlistan över första kursen men de kanske är till en annan senare kurs för i sådana fall köper jag dom gärna av dig :D Annars har jag beställt alla till första kursen. Ses på skolan kanske!



Anmäler mig till kåren. Betalar nollningsavgifter och skriver in de nollningar jag kan medverka på, i min nyinköpta kalender. Jag som är en otroligt oorganiserad person ska nu försöka få lite ordning på mitt liv. Jag har fått hem några av de böcker jag beställt och tittar lite i dom och vill bara sätta igång nu! Annars har dagen bestått av småäreenden bland annat hämta böcker och ellospaket på posten och tandläkaren. I mammas ellospaket slank mina livs första ballerinaskor med. Har aldrig ägt ett par ballerina men ska jag göra det så ska dom absolut vara leopardmönstrade!

Och så kommer vi till tandläkarbesöket. Ni som känner mig väl vet att jag har lite dille på mina tänder och nästan jämt borstar mina tänder 3-4 gånger om dagen. "Tandtrådar" 3-4 gånger i veckan. Tandtråd ska man ju använda dagligen men mina tänder sitter så hårt att det är en ren plåga varje gång och jag blöder alltid nästan mellan alla tänder när proceduren ska genomföras. Efter tandläkarbesöket idag är eltandborsten framplockad för att skona mitt tandkött, "plackers" (istället för tandtråd) och flourtabletter är inköpta samt en tandvårdsförsäkring är tecknad.


Kommentarer
Postat av: Hultas

Hej! Ni kommer nog mest vara i en byggnad som kallas för hälsovetarbacken medan vi är i en byggnad som kallas längan. Men ibland har man föreläsningar på andra ställen så vi kommer säkert springa på varandra en hel del! Ha det nu så jättekul imon! :) Kram

2011-01-16 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback