sammanfattning

Tänkte mig en liten sammanfattning utav helgen då jag fått klagomål över att det varit dålig uppdatering av mig under veckoslutet. Hade världens underbaraste fredag då jag först hade en föreläsning som hette Lärande reflextion med Lars-Åke Kernell som egentligen är verksam på pedagogen och lärarprogrammet. Kernell är en underbart bra föreläsare och 90 minuter bara springer iväg utan att man förstår vart de tagit vägen. Efter skolan väntade en lunchdejt med min allra bästa kollega Linda Jensen. Dagens pasta, cola light, kaffe och massa gosigt prat om allt och inget. Fick hämtat min handduk på NK som jag fick i julklapp men som jag beställde i en annan färg. Och sedan satt jag helt i extas under kvällens semifinalmatcher i VM. Sverige åkte ut men Danmark är i finalen som spelas i eftermiddag och jag är upp över öronen förälskad i Niklas Landin, den danska målvakten! Ojojoj, vilken kille!

Gårdagens drabbning mot Rimbo blev en riktig rysare. Har grävt ner minnet utav den matchen långt ner i underjorden. Det enda jag tar med mig är matchens sista händelse som jag lägger i självförtroendefacket. Annars vettekatten vad det var för match igår. 2poäng fick vi i alla fall tillslut med oss vilket vi ska vara riktigt glada för.
Avslutade lördagen med en lång fika på Condeco med Klara och Jenny i min klass.

Idag väntar plugg och handboll samt nästan viktigast av allt SOLSIDAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback