Typisk höst nu

Oj, jag trodde inte att jag publicerade inlägget igår. Hade inte tänkt det, men nu när det ändå ligger där så får det ligga kvar. Det känns bättre idag i vilket fall. Jag ska visst bli sjuksköterska (även om jag får göra några omtentor).

Annars sitter jag med en kopp honungste och GP:s bostadsbolaga framför mig. PAUS i plugget då jag faktiskt redan plöjt igenom två timmar virologi imorse. Älskhatar bostadsbilagan. Jag blir så sugen på att köpa lägenhet! Lycka den dagen skolan är klar, arbetsplatsen säkrad och jag har bostadskontraktet i handen. Får se det som motivtion till att öppna böckerna ännu mera.

Jag har en jättesöt lägenhet nu också. Den är jättemysig! Men jag vill ha en egen! En som det lönar sig att byta kök eller golv i. Men allt har sin tid. Oavsett hur man än ser på mitt liv nu, så är det inte i förhållande jättemånga år kvar till varken yrkeslegitimation, lägenhet/hus, man och barn. Men idag får jag nöja mig med att kanske åka och köpa lite värmeljus och småsaker för att piffa upp tillvaron.




Kommentarer
Postat av: mormor

Bra hjärtat du ger inte upp Många kramar mormor

2011-09-12 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback