Adoption

Barn

Tittar just nu på ett adoptionsprogram. Helt underbart. Jag och mamma skrattar och gråter om vartannat. Ett par i Stockholm adopterade tre stycken syskon från Polen. Dem sötaste ungar va! Så gulliga och glada. Sedan handlar det också om ett homosexuellt par som vill adoptera men där det blir komplikationer. Vet inte riktigt hur jag står i den frågan. Gör du? 
Annars så måste jag säga att det här med adoption är ju helt underbart. Självklart vill jag ha egna barn men skulle mycket väl kunna tänka mig att adoptera. Ååå det är nästan så att jag vill ha barn nu!!! Men får la vänta några år till med det. Är nog bäst så! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du bloggat två gånger? Haha...

2006-12-18 @ 22:04:24
Postat av: Mats Bengtsson

Tack för inlägget. Jag är så emot den där jävla klassen! Och det står jag för också.

Över till viktigare saker. Adoptera är något av det bästa man kan göra. Go for it, jag tar halva vårdnaden av barnet om du vill det :P

Hej hej/ Mats, Matzi, Bengtsson.

Postat av: Sandra

Okej, asså jag vet inte vad jag ska säga, men visst är det bra! Har ju själv adopterade kusiner, föresten komemr nog min nya hem idag eller imon! Pussar

2006-12-18 @ 22:28:32
Postat av: Sandra

Okej, asså jag vet inte vad jag ska säga, men visst är det bra! Har ju själv adopterade kusiner, föresten komemr nog min nya hem idag eller imon! Pussar

2006-12-18 @ 22:28:56
Postat av: Mats Bengtsson

Nej, jag är från Halmstad, och det ska mycket till för att jag ska åka upp och träffa den klassen frivilligt. Tror jag hade fått bra mycket stryk av tjejerna om jag gjorde det. Känner du dem?

Hejdå =]

2006-12-18 @ 22:40:42
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Mats Bengtsson

Det har hänt mig också (råkat posta 6 inlägg och alla var kränkande) Men det är fan bloggens fel -.-

2006-12-19 @ 18:03:28
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Malin

Såg också det programmet. Helt fantastiskt...!

2006-12-28 @ 23:33:48
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback