Andra advent

Andra advent i dag och noll julkänslor. Bara stress. Inga julklappar har jag fått köpt heller fastän jag tillbringade en mycket mysig dag i Göteborg med Sandra.Andra advent Tack för trevligt sällskap. Men det blir väl kanske "panik-köpa-julklappar-den-23december" skulle jag tro.

Sen har jag varit på EM idag också och kollat norskorna. Mycket bättre att kolla på Norge i Scandinavium än att ligga hemma och kolla på Sverige på tv. Dem förlorar ju bara ändå. Hejja Norge!!! De spillt goy! ;)

Måla Ååå vad jag längtar till jullovet nu då jag skall göra iordning mitt rum. Det skall bli så kul med lite nytt och fräscht :D

Och till sist idag vill jag bara tillägga att jag liksom Saga förmodligen tar ett blogguppehåll denna vecka. Det är mycket som skall göras och jag behöver all tid jag kan få till att sova ;) hihi...

Ha en bra vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw, lilla gumman! Jag bloggade nyss också! Handlade mkt om dig och mig ! Pussa

2006-12-10 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback