Äntligen lördag!

Äntligen är det lördag och äntligen skall jag bara få vara hemma och ta det lugnt. Veckan som varit har som sagt vart kämpig. Idag skall jag plugga Naturkunskap B och Samhällskunskap A. På måndag skall jag "äntligen" få göra mitt naturprov som har blivit uppskjutet två gånger. Skall bli så skönt när det äntligen är över. Att behöva plugga på samma grejjer i veckor är ganska så segt. "Dryggt" säger jag bara! Men efter provet borde jag kunna bli läkare eller nått. Anatomin och fysiologin är ju jätteinvecklade områden. 

Anatomi

Nu är klockan tjugo i tolv. Matchen mellan Sverige och Ryssland börjar klockan fem, då måste jag vara färdigläst. Dags att sätta igång nu, så att jag kan njuta i lugn och ro av lördagskvällen senare. För idag skall jag bara vara hemma, hemma, hemma... UNDERBART! Vi hörs ikväll allihopa, för nu är det (som vi säger i branchen) "panikplugg" som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback