December den tjugofemte, den berömda "dagen efter".

Nu sitter vi här allihopa. Christer Fuglesang har kommit hem från sitt rymdäventyr för ett par dagar sedan, julhysterin är som bortblåst och om en vecka är det den 1 Januari 2007!
Dagen efter julafton är känd för sin tomhet och för sitt slappande. Idag har jag dock försökt bryta den trenden lite grann. Gick ut och sprang 12 kilometer en timma efter det att jag vaknat. Ni kan ju säkert då lista ut att jag kom hem för inte så länge sedan, Haha.  Jogging

Och så kom man hem, helt slut efter en stunds förbränning av julmat och julgodis. Men som man säger "Smakar det så kostar det" eller ännu bättre "Vill man vara fin så får man lida pin" . Fast egentligen tycker jag det är ganska skönt att springa. Man kommer ut och får rensa tankarna lite. Det var ju underbart väder idag också.
Solsken och 5 plusgrader.

Snart är det dags för middag. Äntligen skall jag få slippa julmaten! Riktig mat från mammas kök står på menyn ikväll! Mums!


Godis    Frukter
Ut med det gamla och in med det nya! Det är dagens motto.


Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, det verkar som om vi alla tre tog oss en joggingrunda idag ... eller, dygnet har ju redan passerat, kanske dags att sova nu för lilla mig. Fastnade vid ett pussel =P PUSSSS

2006-12-26 @ 02:13:16
Postat av: Anonym

Gillar din blogg. Jättefin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback