Frost

Is

Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret var landskapet täckt av frost. Ett tunt isskikt låg över våran lilla damm och soluppgången var eldröd. Vackraste morgonen hitills. Fastän jag är en stark motståndare till både vintern och julen så måste jag ändå säga att jag nu hellre vill ha snö än regn och elände. Ge mig en vit jul. Appropå jul så har jag idag inhandlat de sista julklapparna. Jag har gjort enorma punktinsatser som Sandra skulle ha sagt. En riktigt bra punktinsats igår och en idag. Alla julklappar på sammanlagt ungefär en och en halv timma. Det måste ju vara nått slags rekord!

Idag var sista skoldagen för oss "handbollstjejer" imon är det nämligen skol-SM som gäller. Killarna gick ju vidare från första steget i måndags och imon är det som sagt våran tur. Detta innebär alltså att jag nu i princip har jullov! JAG HAR JULLOV! Kan nästan inte fatta det. Jag har gått halva gymnasietiden. Så skönt.
Mejlade precis in min sista uppgift innan lovet i skolan. En labbrapport. Tack Joseph för hjälpen med basalmetabolismen! Hoppas nu alla mina klasskompisar, skolkamrater, lagkompisar, klubbkompisar, släktingar och alla ni andra får en riktigt trevlig jul.


Kommentarer
Postat av: Saga

Åh, härlig morgon. Min var dock inte så härlig eftersom jag försov mig och bråkade som faen med mamma, men fint var det! Ser fram emot våran julafton imon =) Sara ... JULLOV!!!!!

2006-12-19 @ 20:56:45
Postat av: Sandra

Aaa, så länge varade frosten! Regnade ju innan träningen förut. Missa för guds skull inte pendlar å bussar imon! Duktig du var på boxen idag, du kämpade grymt! Love ya! Pussar

2006-12-19 @ 23:41:23
Postat av: Mats Bengtsson

Vintern är bäst ;D iaf när man kan åka skidor :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback