Innebandynatta2006

Innebandy 
INNEBANDYNATTA2006

Nu sitter jag här, torsdagkväll ÄNTLIGEN... Jag har längtat så! Är fortfarande trött efter innebandynatta måndag till tisdag. Var ju vaken och i skolan på måndag, sen tränade jag på måndagkväll och gick direkt till innebandynatta för att agera speaker hela natten lång! Det var jättekul tills det att man skulle ropa upp dem konstigaste namn på lag. -Och nästa match på plan A kommer att spelas mellan "Jag har rabies och aids" och Pen Is" eller lite mindre pinsamt att ropa ut men ändå ganska kul "Tuff" mot "Toka" på plan B.
Tillslut vann ialla fall "Diskodunk".

Efter innebandynatta gick jag direkt till skolan. En mycket givande dag måste jag säga. Lärarna hade ju så höga tankar om oss. Naturkunskapen ägnades åt älgleken samt viskleken. Det säger ju en hel del om hur mycket vi var med den dagen. Efter denna lååånga skoldag väntade bilskolan. Som tur var skulle jag inte köra, det var bara teorimöte. Å vilken tur att min mamma var med, för jag kommer inte ihåg ett smack av vad som sades.
Meningen var att jag också skulle till psykologen på tisdagen (för er som undrar så beror detta lilla besök hos tankedoktorn på en del saker som hände den 23 november) jag avboka dock detta möte. Ni förstår nog varför. Hade jag kommit dit i det tillståndet som jag då befann mig i så skulle jag nog spärras in på riktigt den här gången. Förmodligen hade dem nog ansett att jag var en fara för både mig själv och för min omgivning. Scary...

Sedan sov jag gott i många långa timmar...

Sandra synd att du inte stannade lite längre på samhällsprovet idag då hade jag hjälpt dig med sista frågan. Haha... Den läraren alltså. Så kommer man till provet vilket man tror skall innehålla enbart frågor om hur sverige styrs. Men där misstog vi oss... Sista frågan löd nämligen: Vilka leder LP?
Hmm, vilka leder PL, VAD FAN ÄR PL FÖR NÅGOT? Ingen fattade någonting :S Ledtrådar som att det inte handlade om politik samt att det handlade om något vi ängnat största delen av terminen åt att disskutera. Okej- Formel 1 var ju det första som kom upp i mitt huvud, Alonso och Schumacher, men vafan är LP då? Självklart handlade det inte om F1, det handlade om fotboll. Premier League. SÅKLART! Svaret på 7poängsfrågan var alltså Manchester United på ett politikprov! Haha, det skall vara Olof till något sådant!

Staff
Staff- respekt...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback