Jullov!

Äntligen har jag också jullov. En vecka senare än alla andra men jag lever. Gjorde mitt sista arbetspass idag. Skönt! Känner mig lättad, tröttare än vanligt men också rikare. Money

Hela hösten har varit väldigt stressig. Det värsta är när det blir så fullt i kalendern att man är tvungen att avboka vissa saker för att det kommer andra i vägen. Då har man nog för mycket omkring sig tror jag. Men vad gör man? Det är bara att försöka göra allt man hinner med och hellst det med ett leende på läpparna ; )   Kalnder

Från och med ikväll skall jag göra allting några gånger långsammare än vanligt. Tar frukosten normalt femton minuter skall den imorgonbitti ta minst trettio. Jag skall inte stressa i mellandagsrean utan snällt ställa mig sist i kön och vänta på min tur (visst att man brukar ställa sig sist i en kö, men nu skall jag göra det utan att klaga). Allt jag gör skall helt enkelt gå långsammare, bara för att jag skall få en liten inblick i hur det är att inte göra allting så fort :D

Och onsdagen imorgon skall jag ägna åt sovning, löpning och shopping. Sova och shoppa långsammare kan man ju göra. Men undra hur mycket en springtur gör för min kondition om jag springer hälften så fort som vanligt? Kanske får jag rucka lite på min nya livsstil så att tränarna inte blir galna på mig. -Jomen visst, jag har varit ute och sprungit som vi skulle under julen. 5 kilometer två gånger, vardera en tid på 1 timma. Haha, då hade det inte blivit några jublande miner direkt!  

Föressten måste jag bara berätta en grej till innan jag går och lägger mig för att sova långsamt. Min mamma har börjat spela CS! Vart är världen på väg egentligen???


Det var allt för denna gången. Idag tog mitt inlägg tjugo minuter att skriva istället för tio.
Hejja mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min långsamma lilla cyrryfisk;) Haha, hört nåt från Milla? Puss

2006-12-26 @ 19:49:39
Postat av: Emma

Haha, roligt inlägg ;) Har åsa börjat spela CS? Haha, det va fan det roligaste...Pöss

2006-12-27 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback