Sanningens minut

Pluggavykort.spray.se

Japp. Det skall vi...eller inte... Sandra är här för att vi skall plugga, men jag vet inte hur mycket vi kommer få gjort egentligen.

Nu till dagens bekännelser. Det blev ingen springrunda imorse. Jag sov till tolv och min bror till ett. Usch vad jag skriver en massa i denna blogg som inte blir gjort. Jag fick ju inte köpt några jeans heller, å inget krogbesök blev det. Jag är en slö människa som inte gör det jag säger och inte lever upp till det som förväntas av mig. Men vad spelar det för roll egentligen, jag sov ju ialla fall gott i morse. Sängen är en av mina bästa vänner. Om jag fick ta med en enda sak till en öde ö så skulle det lätt vara sängen. Glöm allt skitsnack om tandborstar och tvål. De som säger det menar det inte ändå. De vill bara att det skall låta som att de är megahygeniska. Men vafan gör det om man inte har borstat tänderna på en öde ö? Den är ju ändå öde. Det finns ingen David Beckham där som man kan hångla upp liksom.

Men med tanke på att allt jag skriver inte stämmer jämt så borde jag kanske göra som min vän Hanna. Innan varje inlägg så berättar hon vilken typ av text det kommer att vara och det finns tre kategorier:

Typ A= Sanning och återberättande.
Typ B = Halvsant.
Typ C = Lögner rakt upp och ned.

Förövrigt tycker jag ni borde besöka Hannas blogg
www.rutans.blogg.se Sjukt rolig tjej. Föressten spelar hon i hockeylandslaget också, så fick jag det sagt liksom. Måste ju skryta lite om min kompis, för hon lär ju inte berätta det själv. Ödmjuk som hon är.
Imorgon kväll blir det  nog bio med Sandra, Emma och Sabbe. Antingen "The holiday" med Cameron Diaz eller "Göta kanal 2". Jag röstar på Diaz-filmen. Hon är ju lätt en av världens bästa skådespelerskor. Hon och Mikael Persbrandt är helt klart mina absoluta favoriter.

Cameron Diaz
Mikael Persbrandt



Snygga är de också...









Bilder från www.corriere.it och www.dramaten.se                                                                                               
                                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja,lätt att vi ska se på the holiday! Uppföljare brukar ju aldrig vara bra, har jag hört! Och jag håller med dig Diaz, me like a lot!

2006-12-29 @ 22:44:06
Postat av: hanna

hahaha sara! du är för go!!helt underbar! fast.. jag var bara med i u18 damlandslaget..

2006-12-29 @ 22:58:55
Postat av: hanna

glömde säga, sjukt snygg bild på pers!

2006-12-29 @ 22:59:39
Postat av: emma

skulle vara häftigt att glida omkring med en sådan =))

Postat av: Felicia

Sött vykort!

2006-12-30 @ 12:41:23
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Mats Bengtsson

Nu har jag skrivit en ny blogg ;D Läs och njut elelr vad fan du gör när du läser min blogg xD Trevlig helg sötnos :)

2006-12-30 @ 14:36:31
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback