Sista rycket


Dags för sista rycket denna veckan nu då! Bara två skoldagar kvar. På onsdag skall vi tjejer nämligen till Mölnlycke för att spela första steget i skolSM i handboll. Och jag har fått uppdraget att agera nån slags ledare. Samordna alla mina lagspelare och se till att alla hamnar i denna okända stad. Jag har aldrig vart i Mölnlycke och det var ungefär ett halvår sedan som jag lärde mig att läsa en busstidstabell. Jag skall tydligen också ha hand om allas busskort :S Allt detta skall dessutom göras klockan 8 på morgonen. För det första kan jag inte tänka klart den tiden på dygnet och för det andra -VAD TÄNKER DEM MED? När dem ger mig allt detta ansvar. Hmm...

Idag har jag gjort lite på mitt alternativ medicinarbete som skall lämnas in nästa vecka. Jag har också gjort halva labbrapporten i naturen som också skall in nästa vecka. Sen är det över!!! Äntligen! 

Måste gå och lägga in en maskin tvätt nu... Tvättmaskin Ha det bra allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! Orka?

2006-12-17 @ 22:11:11
Postat av: Emma

Det va jag som skrev det ;D

2006-12-17 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback