Snyft

Snyft, snyft, snyft... Det blev inga jeans idag :(   Mamma hade ingen lust att skjutsa mig tidigare innan träningen för att vi skulle hinna gå i affärer. Hmmp... Är det inte så att när man fortfarande är under 18 år så har föräldrarna fullt ansvar och vårdnad om sitt barn? Ingår inte sånt som shoppig innan träning där eller? Jaja, hela världen går inte under, bara min värld ;) hihi nä nu skall jag inte vara sådan. Det har ju hänt bra saker idag också. Jag fick ett par Ullmax kvalitetsstrumpor under julklappsutdelningen på "lagfesten" Haha! Det är ju bra att ha! Skall nog testa dessa grymming sockar under min lilla joggingtur imorgonbitti. Vem vet, jag kanske springer snabbare än blixten ;) Föressten måste jag berätta en sensation! Jag har fått övertalat min lillebror att han skall med ut klockan 10 i morgon. Fattar ni, han är nog Sveriges slöaste människa, och han skall med mig ut och springa. Fast vi får väl se, det gå ju ann att vara stöddig när man ligger i soffan kvällen innan. Jag tror det när jag ser det! 
Ullmax

Sådana här coola strumpor som på bilden brevid var det jag fick :D Och skulle ni nu vilja ha likadana sockar som jag så kan ni ju kolla in
www.ullmax.com eller köpa hos Hk Aranäs.


God natt gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

Ja, vad är det jag har gett mig in på... det trodde jag faktiskt inte om mig själv / Lillebrorsan :P

2006-12-29 @ 00:45:38
Postat av: Anonym

Orkar springa varenda jädrans dag ! :P

2006-12-29 @ 17:14:12
Postat av: Anonym

Haha, kan bli lite svårt eftersom det är en konstnär/snickare som gör dörrarna för hand .. :P en go vän till oss. Men skjutdörrar finns det en uppsjö av företag som har, Elfa till exempel ;)

2006-12-29 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback