Stressigt värre...

Nu börjar det bli stressigt... Julen närmar sig med stormsteg och jag har knappt hunnit fatta att det inte är sommar längre. Hösten har gått så fort! Men den har ändå varit så jobbig.
Skolan har tagit kraften ur mig vissa veckor. Nästa vecka blir nog ändå den tuffaste helt klart!

Vecka 50:
Måndag:  Naturprov- Träning- Innebandynatta tom tisdag
Tisdag:    Slut efter innebandynatta- Träning
Onsdag:  Idrott- Träning
Torsdag: Träning1- Träning2- Samhällsprov- Träning3Julklappar
Fredag:    Gym

+HandbollsEm och massa skolarbeten som skall in v 51!
 
Att göra innan jul:
*Plugga till naturprovet
*Plugga till Samhällsprovet
*Lämna in labbrapport i naturkunskapen
*Göra ett arbete i Alternativ medicinen
*Hinna till frisören och "locka" om håret
*Köpa julklappar
*Gå på "Jul på Liseberg" (eventuellt)
*Hinna med att gå på så många Damhandbolls-Em matcher som möjligt i Scandinavium
*Städa

Att göra efter jul:
*Byta rum, måla om...
*Isolera mig tillsammans med Sandra och göra ett MVG- samhällsarbete på 12 sidor!
(*Byta julklappar :S)


Har inte köpt julklappar heller, när skall jag hinna det? När skall jag hinna sova?

Bäst jag startar plugga nu så att jag får G i alla fall på mina prov nästa vecka! Får ta det för vad det är...
Som sagt: "Sara, tänk inte så mycket" ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, sara tänk inte mer än nödvändigt! Då kanske du får hjärtinfarkt seru! Jag finns här för dig ALLTID och stöttar dig min ängel! Du är bäst på denna jorden! Pussar

2006-12-07 @ 16:38:13
Postat av: Saga

Fundera på vad som är viktigast stumpan! Och kämpa på, det är inte långt kvar.

2006-12-08 @ 07:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback