Typ A inlägg

Idag skall jag vara helt ärlig! Klockan är halv tre och vi pluggar inte, och snart skall vi åka. Vi skall ju på bio, så det blir inget pluggande idag heller. Haha.. Slappa vi e!Staff

På innebandynatta var vi superkoncentrerade hela natten. Och vilket superjobb vi också gjorde! Nu när vi skall göra ett litet fjuttigt samhällsarbete så orkar vi inte. Vad är det för fel på oss egentligen??? Funderar seriöst på att gå in och hämta ett arbete på
www.mvgplus.se 
Eller inte, då åker vi nog dit så det skriker om det. Jaja det är ju lov, jag har ju sagt att allting skall gå lite långsammare på lovet å visst lever jag upp till det :D haha...

I morgon är det party med handbollsvännerna! Skall bli ( super ;)  ) skoj... Karaeoke, Donkey Konga och raketer! Ino, imorgon skall jag klå dig på dansmattan... Du kan ju börja värma upp nu ;P

Annars har jag nog inget mer att tjöta om just nu, eller visst jag kan nog alltid prata på om massa onödigt som vanligt men ni orkar nog inte höra på det idag... Det är ju trots allt lördag, skall skona er dagen till ära... Ha en fortsatt trevlig lördag...

"Puss och kram och nyp i stjärten"Pussmun








 
Bild hämtad på www.mmmarie.se

Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Jag vet inte hur jag/vi kommer på allt. Antingen så låter jag bli att tänka alls och går bara på känn. Aggerar utan att tänka. Eller så är jag dum i huvudet och tänker som fan. Men eftersom att jag är dum så kommer jag på dumma saker :D That's it! Puss hej :D

Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR!! Nu är det fest fört f*n. Ta det lugnt ikväll ;D

2006-12-31 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback