U hoe...

Stopp    Censur Ville bara varna min mamma att inlägget kanske inte bör läsas av dig idag. Det är för din egen skulle jag lovar ; )

Idag har det nämligen hänt massa tokiga saker.


1. Jag blev inlåst på en av skolans nersläckta toaletter tillsammans med en kille i min klass. Hmm... Gjorde du så för att du ville bli omnämnd på min blogg Nyrén?

2. En lärare vi haft i ett visst ämne (inga namn nämnda) var kul idag, som så många gånger förr. En av killarna i klassen hade en "orgasm-ringsignal" som spelades upp i klassrummet. Denna lärare tyckte denna lilla "trudelutt" var jättebra och sa att om han någon gång skaffade en mobiltelefon så skulle han ha den ringsignalen- det för att han hörde att det var klass på det! HAHA. Nyren kontrade såklart med- "Det tyckte min tjej med"
Degen frågar därefter läraren om han är en sexfantast. Svaret blir: -Oja, ni skulle bara veta.


3. Godiskrig i klassrummet på engelskan, vi hade ingen lärare. Personer i våran klass som skulle redovia stod på tavlan, efter lektionens slut var innebörden såklart en annan.

Bolli             400kr /natt
Camilla      40kr /natt
Hanna        300kr /natt
Sebbe         600kr /natt
Vigge           500kr /natt
Sandra        400kr tbx                                                 Äh Sandra svälg!
Fredrik         400kr tbx
Sara             400kr tbx

Hmm... Vilken lista.... :S

4. Hanna visade sitt sår på benet. "GangstaCamillas" verk. Inte konstigt att hon är avstängd för våld, när man ser detta hemska sår hon orsakade Hanna genom att putta in henne i en papperskorg.

Hannas sår
"Gangstas" verk...


5. Jag fick IG på mitt matteprov. Nu hoppar jag av! Ett poäng från G denna gången också. Det är nog bara jag som lyckas med det :S





Tack och hej- leverpastej









Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå Svälg;) Bara för att jag behöver en KK;) Mohahaha! Du e galen! Pussar

2006-12-05 @ 16:22:55
Postat av: Anonym

Härlig engelska-lektion dö! Du betalar istället vad jag förstår ...:D haha sandra svälj!

2006-12-05 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback