ZzzzzzZZZzzzZZZ

Usch vad trött man blir av att ha lov! Vaknade nyss, snälla kolla inte vilken tid detta inlägg skrevs...
Jag har två mål för dagen idag:

1. Jag skall hitta ett par jeans, alltså skall jag ge mig ut i reahysterin återigen. Vad tänker jag med egentligen? JeansKanske är det så att längtan efter dem perfekta jeansen har blivit för stor att bära för mig.
Jag känner att det är en ovanligt bra dag för jeansletande, kanske hittar jag dem idag, Drömjeansen! Vad sägs annars om dessa på bilden brevid? Ganska snygga, eller hur! Finns att köpa på
www.zoovillage.com och är ett par Rock & Republic - Berlin Steel jeans.

2. Mål två för dagen är att komma in på krogen ikväll. PATETISKT!, jag vet! Men jag måste med, vi skall ju ha lagfest. Och det vill man ju inte missa. Kvällen skall i alla fall börja med förfest på kansliet med lite lekar och käk. Sedan drar den ena hälften av laget vidare, de som är mellan 18-34 år. Vi andra, den andra hälften som bara är 16-17 år får antingen åka hem eller chansa på att komma in. Hmm, men hur kul är det att åka in till Göteborg för att sedan bli nekad i dörren? Inte kul alls, men det är ju bara 3 månader kvar tills jag fyller 18.

Tänk att det bara är dryga tre månader kvar till jag fyller, och då är det VÅR! Wiee... Längtar snart ihjäl mig efter våren och sommaren. Har redan börjat skriva en önskelista till min födelsedag. Jag kom ju såhär lagom efter jul att tänka på allt jag glömde önska mig i julklapp :(

Här kommer en liten lista på vad jag önskar mig den 2 april.

*En Volvo C70 eller XC90. Dream on...
*En elektronisk fotoram. Nu skall ni få höra, de är faktiskt riktigt coola. Man lägger in sina bästa bilder på   ett enskilt minneskort så sätter man det i ramen så rullar dem bilderna som ett bildspel. FRÄCKT!
*Ett par solglasögon. Mamma jag vet vad du tycker om denna önskning. Hmmp...
*En sådan där töntig Ipod väska som man fäster med kardborreband runt ena armen. Räcker det som försvar att säga att jag skall ha den på löprundorna???

Önska mig lycka till idag!

Kommentarer
Postat av: Tess

tack för tipset

Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Önskar dig absolut lycka till i reaträngseln! Kanske att de finns där ute, drömjeansen som sitter perfekt just på dig;-)

2006-12-28 @ 14:22:04
URL: http://teobok.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, elektronisk fotoram låter roigt :)

2006-12-28 @ 15:48:36
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Mats Bengtsson

Haha,det kommer ett inlägg efter nyår, på måndag. Både text och bild, vet inte vilket du vill ha men det kommer. BTW, snygga jeans :D Hej hej

2006-12-28 @ 16:21:46
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Karin

haha ja visst är det underbart gott:) åå snygga jeans!!

2006-12-28 @ 16:34:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Emma

Om jag sparar alla min penagar jag har så kanske jag kan köpa dej den där bilen du vill ha.. Eller nää, jag skulle inte tro det godis är viktigare! ;D

2006-12-28 @ 21:09:18
Postat av: Elin

Nice

2006-12-28 @ 23:28:05
URL: http://www.systerklant.webblogg.se
Postat av: Hemlig

jag diggar din sida ssååå jäävla mycket. asså innan den fans ville jag typ bara döda mig själv. den e den ända som håller miig vid liv!! snälla kan inte du bara komma med lite nytt då och då. då skulle jag bli överlycklig!! Komm ihåg att du e mitt största fan!!

2006-12-28 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback